 |
↘️„სტანდარტიზაციის მარკეტინგის სტრატეგიის შესახებ“ - ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტოს საქართველოს სტანდარტებისა და მეტროლოგიის ეროვნულ სააგენტოში ამ სახელწოდებით 15 თებერვალს შეხვედრა გაიმართა.
➡️ტრენინგში მონაწილეობა მიიღო სააგენტოს ტექნიკური კომიტეტების - ,,სასურსათო პროდუქცია“; ,, მშენებლობა და მომეტებული საფრთხის შემცველი ობიექტები“ და ,, მენეჯმენტი და შესაბამისობის შეფასება“ წარმომადგენლებმა. აღნიშნული შეხვედრა გაიმართება ევროკავშირის ტვინინგის პროექტის „საქართველოს სტანდარტებისა და მეტროლოგიის ეროვნული სააგენტოს მხარდაჭერა ევროკავშირი-საქართველოს DCFTA
მოთხოვნების შემდგომი იმპლემენტაციის მიზნით“ ფარგლებში და გაუძღვება დანიის სტანდარტების ორგანოს ექსპერტი კარსტენ კუდალი.
მონაწილეეებს მიეცათ შესაძლებლობა სადისკუსიო პანელის ფორმატში ესაუბრათ სტანდარტიზაციის განვითარების შესაძლებლობებზე, სტანდარტიზაციის სტრატეგიის არსზე, მისი როლსა და მნიშვნელობაზე. სტანდარტიზაციის სფეროს განვითრებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ამ სფეროსთან ახლოს მყოფი სხვადასხვა სექტორის ადამინებთან ერთად განხილვა სტანდარტიზაციის აქტუალური თემების.
|